Hemma = Trööööööööööööött

Hejsan <3
Idag var jag på julias schouter (stavning)
SKIT KUL JUHHHHHH!
<<3
Hehe
Man har ju ont efteråt kan man juh säga ;)
HAHHA
Men aja!
Det var skit kul!
Ska nog börja om jag pallar
Mer om min dag.
Idag hade jag idrott på morgonen jippie?
NEJ men det var skit tråkigt!
Sen så hade jag TYSKA :P
Hehe
Sedan lunch I Think?
AJA men efter det hade jag ähhh?
Den J*vla kursen!!
;) SKIT jag e inte klar och den ska in imorrn hehe!!!
Men men...
Har redan pratat med pappa om det :O (:
KUL!
NOOOOOOOOOOOOT!
HAHA flumm inlägg!
Inte så roligt heller!


OMG typ 2009!!! <3 höhö


KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON