taget från Ericas blogg.

INTE LIKA KUL MED MIN TELEFON EFTERSOM JAG HAR SÅ LITE KONTAKTER.
(ny mobil)



har du pussat nummer 2 ?

Neeej!
vad har du för relation med nummer 20 ? 
Kompis, Barndomsvän.
när ska du träffa nummer 30 ? 
Hmm... Det är jag xD 
är nummer 18 söt ? 
Nej inte enligt mig
Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Föredeta kompisar...!
gillar du nummer 14 ? 
Njaa som kompis.
har du träffat nummer 3 den senaste månaden ? 
Neej...
när ska du träffa nummer 25 nästa gång ? 
Fredag shoppa med världens bästa Helene!
är du nära vän med nummer 23
Nej absolut inte.
har du gått på bio med nummer 4 ?
Nej.
skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
HAHAH nej farmor!
vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Ojjj... Hahaah... Ingen anning allt... Allan! :P
skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
ABSOLUT INTE!
vad har du och nummer 24 för relation ?
HAHAHHAH! Det behöver ni inte veta!
vad är det bästa med nummer 8 ?
Snäll, har häst och...? Är en bra granne
brukar du och nummer 16 träffas ofta ?
Haha vi har träffas en gång...
är nummer 10 din bästis ?
Naaaaj!
har du kramat nummer 17 ?
Jaaapp.
skulle du kunna prata en stund med numer 22 ?
Hm...?
är du god vän med nummer 7 ?
Nja.. Bror på....
varför har du nummer 12s nummer ?
För att... Jag vet inte
vill du slå ner nummer 15 ? 
Neeej...
vill du komma hem till nummer 11 ?
Hahaha har varit där redan.. BROR MIN!
har nummer 19 en blogg ? 
Nej jag tror inte det.
vem är nummer 1 & 6 ? 
1 Alicia.
6 Anita



OMG trodde aldrig att det skulle ta slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON