Hellu!

Är du nöjd med din sommar? - Ja! ;D
Har du hunnit med mycket? - Ja och nej :D
Lärt känna och träffat nya människor? - Ja <3
Varit utomlands? - jaa :D Turkiet :D
saknat någon?
- jaa
Kysst en främling? - nej
Varit uppe en hel natt? - Japp :P  :)
Gråtit? - Ja :(
Skrattat tills du kissat på dig? - Nej ;D
Lyssnat på musik? - Absolut hur klarar man sig utan musik?
Sagt “jag älskar dig” och menat det? -Ja! Varför skulle jag sagt det annars?!
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? - Nej!
Gått upp i vikt? - Ingen blekands aning!
Sovit under bar himmel? - Nopp...
Sovit i tält? - jaaa :D På Gotland <3
Badat? - Jaa, det är klart. 
Nya minnen? - Ja många ny minnen♥
Taget från Julias blogg :D
Pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON