Jag har inget att säga...

Hej!

Har ni det bra eller? Själv har jag det utmärkt! Kollar på talang America´s den är ganska bra faktiskt... Just nu är det en tjej som sjöng...? Vet inte om jag tycker om det men men... Hon gick vidare i alla fall.

Idag i skolan hade jag jättekul... Mest vid lunchen då Linn påminde mig och Tyra när vi satt i "klassrummet" och kolla på nyheterna och vi typ höll på:

(det var ett paket med (på nyheterna) )

"Vad tror du är i paketet?" sa ja

"Jag vet inte vad tror du?!" sa hon

" Jag tror det är en katt!" Sa jag

Och så höll vi på plus att alla i "klassrummet" var tysta så vi typ satt och skrek då :D

Och när Linn sa det så kunde ingen andas och jag blev helt röd i ansikter :)

Jättekul!! ;D :D :)   Bästa Lunchen Ever! <3

Jaaaa... sen hade vi svenska och Bg ;) och efter det sluta vi ;D Sen dess har jag suttit här <3




Jag just nu :D

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON