Klart!

Ja, nu har jag då följt med Tyra en liten bitt (stavning)
Hon hade det väldigt stressigt...
Men jag tror hon kom i tid... Hoppas det iallafall..
Hon skulle till en "Match" jag vet inte vad hon skulle göra...
Hon skulle typ kolla på några...

Ja... Idag har jag varit i skolan (hoppas man kan smita ngn gång)
Jag hade prov-rest :P Eller nja jag fick göra om provet ;)
Hahha:P
Sen hade vi musik - som bajsa! Usch! Va tråkigt! Man hörde absolut inget!
Så det måste jag göra imorrn i skolan! :)
Men det hinner jag
Sedan efter musiken så sluta vi... (skönt!)
Och då så gick jag Moa, Julia och Tyra till bussen...
Som vi tyckte skulle komma precis när vi kom men självklart gjorde den inte det vi fick vänta ett litet tag.
Sedan när vi gick upp för skogen så träffa jag Morfar och Gören.
Det var kul att se de men jag kommer träffa de nu på lördag igen :D
Sedan höll jag och tyra och Julia på och prata och skojja lite :D
Men vid kl 5 så var julia tvungen att åka hem...
Efter det så sjöng jag och Tyra singstar... Ganska kul.
Sen orka vi inte mer men då var det middag så det gjorde inget!
M..
Underbar mat! Tack mamma för du lagar så god mat!
Ja... sen följde jag med tyra då :P


Aja det var min dag
Tycker faktiskt det blev mkt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON