Dag 07 - din bästa vän

Eftersom har två bästa vänner så...
Ja det är ju
Julia o Tyra.
Och de är helt underbara!

TYRA:
Heter så klart Tyra :P och är 14 år. Hon är ett år äldre än oss! Men det spelar ingen roll!!
Äh... Tyra spelar handboll och är duktig! Fast jag har aldrig sätt henne spela men det måste jag göra snart!
Hon älskar sällskapspel! :D Så  man kan ha grymt kul med henne! Och hon tänker oftas på alla andra före hon tänker på sig själv! Hon är sååå snäll! Jag vet att det inte finns någon snällare än henne! Och jag är grymt glad över att ha henne som vän! :D :D TACK FÖR ATT DU FINNS TYRA!

Julia:
Träffade jag vid Jul :D Alltså i skolan och det var första gången! :D
Sen har vi varit som syskon som bråkar ibland men det löser sig alltid! För det mesta! ):
Hon var ju också med
mig turkiet! Då hade vi skit kul! Ja, men sen har ju alla sina brister!



Tyra o   Julia




Julia                                  Jag                                 Tyra



Ja pusssss!

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, tack för att du deltog veckans blogg, vinnaren dras ikväll så håll utkik om det blev du! ;)



Tipsar även dagens blogg, anmäl dig där om du känner för det :P


URL: http://guevacci.blogg.se/ @ 2010-11-23 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON