Dag 06 - din dag (jag tar igår)

Igår gick jag upp vid typ kl halv åtta.
Sen gick jag upp och tvättade mig och sminka mig och sånt.
Sen så klädde jag på mig, och åt frukost framför tv:n.
Efter det fick jag typ springa till bussen jag mötte Moa där.
Sen så var jag i skolan. och efter det kom Julia o Tyra.
Vi höll på ett tag ;D
Sen åt vi middag :P mums va gott det va!
Sen så fick vi köra hem Julia o Tyra!
Det börjar bli skiiiiiit irriterat! För liksom tyra bor ändå i närheten. Men julia bor ju liksom i Farsta!!
Blää! Hoppas det var sista gången!?
Pussss!


OMG skiiit längesen kanske 2009 eller ngt! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON