Dag 03 - dina föräldrar

Ja, mina föräldrara... Det första man kan säga om de är att de är helt underbara!
De har alltid funnis där för mig och det är jag sååååååå glad över!
Och jag var 10/11 år när de skilde sig...
Men det har inte spelat någon roll för de har varit hos mig lika mycket!

PAPPA.
Pappa är en underbar människa som man inte kan vara utan! Han är 30 år *host* nej men jag får pengar om jag säger det! Nej, han är 56 år. I alla fall blir han det i december :) Pappa heter Peter :) Och i mellan namn Ulf!
Kolla va grym jag e! Min pappa gillar att gå på bio, och typ promenader med hunden! Min pappa jobbar också som byggare...  Jag HAR inte sett honom en dag utan telefonen i örat och det gör mig ledsen! Men så e det ibland...! MEN jag älskar min Pappa!

MAMMA.
Mamma hon är en underbar människa också! Hon heter Eva Elisabet och har namnsdag idag! Grattis! Min mamma är 49 år och fyller år i januari! Hon är världens enklaste och prata med... Hon förstår mig i allt! Mamma är världens goaste och roligaste! Hon bara är det liksom... Min mamma jobbar med ...? Jag vet inte vad det heter... Men hon har ett jobb det vet jag (Y). Mamma gillar att gosa, vin och godis!
Och jag ÄLSKAR MIN MAMMA!



Haha ! Vilken bild på vår familj! Men men! Puss... och GOD JUL?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON