Tyra snor daton av Ida i smyg / Snälla säg inget till Ida! <3

heej!!!! <33 
Jag har tagit över datorn av Ida medan hon frågade nåt... vet ej vad hon skulle fråga..
Jag har skojit, roligt.
Det har varit mycket rolig i dag jag tycker att det roligaste var att...
Det var så fint och jag tycker att det var finast med sjön åååå vad den var eller är fin.
Det är inte så himmla kalt men jag gillar också naturen och min familj är säkert mycket aviss haha.
Jag trivs här. jag har haft mycket skoj och mycket roligt. Ida kommer syns.

Ida kommer, syns kanske senare om jag har tur eller mycket tur.


detta hör inte till men jag tycker att det var söt eller rättare sagt jättefin.
heej då
//Tyra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON