Pappas fel!;P

Hej hej :D
Idag har jag inte gjort så mkt som vanligt ;)
Kom försent till skolan ;P
Pappas fel;D hehe-.-
Det typ va så att han skulle iväg tidigt...
Så han skulle ringa och väcka mig...
Men jag vakna av klocka & visste att pappa skulle ringa mig så jag stängde av klockan...
Och sen så kolla pappa på klockan i bilen...  Och då tyckte han att han skulle låta mig sova ett tag till.
Och sen glömde han det:S
Och jag vakna kl nio._.
Och typ fick damp på pappa;P
Sen så fick jag fixa mig och allt:P
Så jag kom typ till skolan kl tio;P
Hehe;D :D -.-
Men allt ee pappas fel D;
nee jag skoja:D

Men imorrn ska jag ha PH...
och sen ska julia hem till mig*-* ;D

Just nu sitter jag och sätter på lösnaglar för första gång:P
kul:D


Jupp då var det klart då:P

Här kmr lite bilder;)

;P


Före;)


Första nageln ;D


Klart ;D Ps. Dålig bild men det ser ni vell;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON