höhö!

Tjaba xD
jag har varit sjuk sens fredags :'(
Tråkigt ska kanske stanna hemma imorn med??
Hade feber imorse men inte så mkt men lite en då D;
Jaa, vad mer ska jag skriva??
Jag kmr inte på ngt!!
ääh...
jo igår klippte jag mig;D
Blev snyggt men det var jobbigt att vara iväg eftersom jag inte mådde så bra^^
Sen när jag kom hem la jag mig på min säng och läste lite sen höll jag på med datan i sängen och la ifrån mig den...
Och helt plöstligt hade jag somnat!! Höhö;D
somna typ tjugo över nio-.-
Vaknade också mitt i natten av att min kudde inte låg rätt ._.
Kan typ inte sova då xD
Jag somna också med alla kläder på haha!!
Hmm jag kommer inte på ngt mer att  säga igen...?
Just nu tittar jag på ''top model 12''
Det är vell kul ^^

I sommar ska jag och julia till turkiet!!
Kuligt!
Men julia svara inte på mina sms längre^^
Hon har en ny-gamal mobil som hon ska tills hennes nya mobil blir klar.
Den e inne på lagning!!
Och då har hon en stor mobil som e jättegamal
så hon orkar inte ha den på sig hela tiden:P
Men aja puss puss!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha! Min mobil är inte inne på lagning... Men snart, I hope...



Annars måste jag ha den här till november!!!


Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON