Hemma hos Julia idag ^^

Heej alla sötnosar!
Idag har jag varit i skolan (tyvär)... :P
Sen har jag haft PH??
Boring!
Sen åkte jag till brandbergens centrum ;D
Och träffa julia där;D
Sen gick vi typ hem till  henne^^
Jaa sen har vi inte gjort så mkt

...
Imorn ska typ Tyra o Julia komma hit <3
Hehe -.-
Sen så senare så ska typ jag och tyra åka till hennes fotboll :D
Och jag ska kolla på för jag vill så gärna börja påfotboll haha!
 jaa..

Här kommer en liten bild på mig;P



Gammal bild tror jag... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON