Glömt datan hemma så dum som jag är...!

Haha japp det e sant!
Jag packade ner den och allt för att åka till det fina paradiset (landet).
Men så på ngt konstigt sätt glömde jag den tyvär hemma :'(
Får hålla mig till datan vi har här nere :(
Den e gamal och dålig...!
Haha!
Idag har jag inte gjort så mkt...?
Eller jo jag har solat!!
Shiiiiiit skönt hoppas man blev lite brun:S
Usch! Jag har sätt en orm...!
Usch Usch Usch den var grymt äcklig!!
Vet inte om det var en huggorm eller ngn ofarlig...

Nu är det bara 3 veckor kvar tills sommarlovet!!
Jippie!
Längtar grymt mkt!!
Snart ska ju jag och julia åka till turkiet;D
Men jag kommer missa loppisen här nere? :'(
Det e en loppis som de ordnar varje år som e grymt stor :D
Men nu kmr jag inte vara med??
Fast jag är ju i turkiet med min bästavän som jag inte skulle byta mot ngt!
Haahah;D
Pussi Pussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON