Diana<3:D

Hej Hopp jag sitter här vid Diana:D Hon har varit hemma hos mig idag det var jättekul hon trode att hon skulle till en annan av sina kompis för att hon heter också Ida haha så Diana har varit snurig idag men jag tror hon har haft det kul endå:D Imorrn kanske vi också ska göra något! Om vi ska det då blir det grymt kul:D
Imorrn ska jag till tandläkaren :D Det blir kul för jag kommer få sovmorgon:D!!!! eftersom jag ska vara inne i stan kl 10 typ sen så kommer jag tillbaka kl 11.30 typ eller senare:D för jag måste ju äta:D Fast jag vill inte ens vara i skolan för att vi ska spruta:D  Här är en liten bild på Diana eller halva hon får tyvär inte ligga ute på bloggar:(





Pözz&Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON