Ops! Inte mitt fel! :S

Idag så vakna jag för sent^.^
Sen så klädde jag på mig och sånt>.<
Sen så börja jag gåut  till bussen sen när jag har kommit en bit...
Så ringer jag mamma?
Och frågar när jag började
Och då så vet inte mamma det :O
Och hon ringer till skolan men de svara inte^^
Så då gick jag hem  igen^^
Så snart när jag ska till skolan får vi se om jag kommer försent eller om det var 9.30  jag börja:S
Vilken tid tror ni jag börjar??


Hehe konstig men cool bild^^

:D =D

Puss Puss glöm ej frågestunden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON