Oj oj!

Blogga jag igår?
Haha jag har glömt om jag gjorde det eller inte xD
Aja idag har jag absolut inte haft ngt att göra :(
Var lite däroch här...
Sen så kom pappa hem från jobbet och vï åkte till ÖoB!
Köpte lite kris öron till min hund Eddie :D <3
Sen så åkte vi typ till några kompisar :D
Men deras barn är typ...
9år gammla tror jag :)
Ja men vi höll på att cykla runt hela tidenn på deras varandra... xD
Det var ganska kul faktiskt :P
Men aja sen var pappa tvungen att åka iväg igen...
Men jag stanna kvar :D
Jag åt där sen så gick jag hem :S
Det var vell sådär man fick ju sällskap av Filip i telefonen xD :P
Och han kompisar xD
Det var skit kul! xD
Men nu orkar jag typ inte skriva mer :(
Bara så ni vet kanske jag inte kommer skriva lika mycket i sommar :(
Man ska ju vara ute i det fina vädret :D
Pussi Pussi!


Kommentarer
Postat av: Alicia

Vad fin header du har gjort ida;) Vad använde du för program?


URL: http://sweetalicia.blogg.se/ @ 2010-06-29 @ 02:05:37
Postat av: Ida

Inte jag somhar gjort det ären kompis :)

@ 2010-07-06 @ 12:09:21

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON