Tjaaafan!

har då varit på julmarknaden (:
det var nt så jättekul... :(
men endå :)
har just provat lite kläder som jag skulle testa från martina typ :)
sen kommer mamma betala :D
skit fina kläder :) (:
ett par skor m.m   :D
älskade skorna så jävla sköna! <3
Awww... snart åker ju jag till Thailand :D :D
Älskar :)
men hatar att flyga! usch!
det ska iallafall bli så skönt att vara borta ett tag över vintern :)
sen ska jag ju oxå till Egypten :D fast det är i januari.
aja just nu väntar jag på att Tyra ska komma eftersom mamma ska bort :)
ennu en kompis dag utan föräldrar :D happy!


KOMMER LITE BILDER SEN :)


Kommentarer
Postat av: Michaela / foto, design och vardagsliv

svar}



Hejsan!

Gu jag hatar att skriva såna här kommentarer men jag är tillbaka på bloggen igen.

Därför jag inte har svarat på din kommentar fören nu. Fast det känns lite dumt att svara på en kommentar som är flera dagar/veckor gammal ..



Men jag hoppas att det är bra med dig iallafall ..?

Kram!


URL: http://soeticz.webblogg.se/ @ 2010-12-04 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON