Ja ni såg ju va julia skrev

Det hoppas ni såg va hon skrev och sånt annars finns det ett inlägg längre ner :)
Ja som julia skrev så var jag ute och typ hämta Eddie <333
Eftersom pappa skulle på ett julbord :)
Och då passar jag ju självklart på att ha honom!
:D Happy :D
Igår så skrev ju jag en tyska grejsimojs!
Och idag så stog det att det var den bästa texten jag skrivit! :) :) :)
Jag blev såklart jätteglad :)
Sara (min tyska lärare) skrev också att det var röd pist.
För er som inte förstår vad rödpist betyder så är det typ VG (:
Och svart pist = MVG
Och blå = G
Men jag ska skriva om den bara för att jag vill ha svart pist :D
Men men..
Kommer mer inlägg senare puss påe er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON