Hemma från morfar <3

Japp det stämmer orkar inte blogga puss <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Självklart finns det en massa alternativ, jag säger inte att en som har Nikon inte kan vara eller bli erfaren! Själv skulle jag tagit en Canon då den ofta har någon mer funktion, och det är också lite lättare att hitta. Dessutom tycker jag personligen att de är snäppet snyggare, men det är ju bara så som jag tycker.

JAG har en Canon EOS 500d, vilken är helt underbar! Film i HD, otroligt skarpa bilder, 15,1 mp osv :)



hoppas det hjälper, fin blogg också :)

kramkram


URL: http://mcmonkeii.blogg.se/ @ 2010-12-26 @ 19:32:34
Postat av: ANNA

fin blogg! allt bra?


URL: http://tjabbaluro.webblogg.se/ @ 2010-12-26 @ 23:37:26

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON