Godmorgon (:

Godmorgon! <3
Idag vakna jag typ... halv nio :)
BAJSKORV!
Heheh...
Aja idag ska jag dra till centrum med världensbästa Sandra det ska bli så jävla kul! :) 
Har saknat henne..
Smsa henne vid typ kvart i nio eller ngt fick inget svar.. hon sov.. (borde jag också gjort)
men sen så ringde jag typ henne så busig som man är :P
Och då hörde man bara hur ngn kastar sig över mobilen och stänger av den :)
heheh...
aja jag ska ringa henne lite senare...
Puss!

Sandra... För ja... en månad sen...?

Sötisen nu! <3 brunett! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0
    BLOGGDESIGNEN GJORD AV: ELLEN NILSSON